logo s-Gravendeel

Alles over s-Gravendeel...
19okt 2012

Verslag Algemene Ledenvergadering v.v.’s-Gravendeel

Op maandag 15 oktober 2012 om 20.00 uur was er in de kantine de jaarlijkse Algemene Leden Vergadering. Onder belangstelling van een klein aantal leden opende voorzitter Harrie Willemstijn de vergadering.

Na de gebruikelijke plichtplegingen kwamen we aan de agendapunten zoals vooraf bekend gemaakt, de jaarcijfers over het afgelopen boekjaar werden toegelicht, de vragen uit de zaal beantwoord en daar waar nodig nog voorzien van extra informatie.

De kascontrolecommissie deed ook een duit in het zakje, alle cijfers werden door deze commissie gecontroleerd en goed bevonden. De begroting voor dit boekjaar onderging ook de toets van de aanwezigen en werd goedgekeurd.

De (her)verkiezing van een drietal bestuursleden geschiedde zonder dat er gestemd hoefde te worden aangezien er geen tegenkandidaten waren. De heren John Nobel, penningmeester (herverkiezing), Martijn van Haren, acties en evenementen (vervanger Henni Westerhuis) en Johan Vermoen, jeugdzaken (vervanger Leon van Geel) werden in het bestuur verwelkomd.

Er is afscheid genomen van Henni Westerhuis als bestuurslid, maar zoals zij de aanwezigen al vertelde, zal zij daar waar nodig is de helpende hand bieden.

Ook werden zoals ieder jaar de speldjes uitgereikt aan de jubilarissen te weten:

60 jaar lid
Cor Trompretter

40 jaar lid
Rien Dries,
Mark van Hesse

25 jaar lid
Edward van Ballegooijen,
Raimond Boekee,
Frans de Geus,
Allard Ottens,
Jasper Veldhoen.

Zo werden alle agendapunten stapsgewijs afgehandeld, werd het een en ander verteld over de vrijwilligersbijdrage, waarden en normen en nog andere zaken kwamen ter tafel, om 22.00 uur kon de voorzitter zijn slotwoord uitspreken en een ieder bedanken voor zijn of haar aanwezigheid.

Deel dit bericht met je vrienden!